BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

happy birthday masam :)


wohoo ! HAPPY BIRTHDAY AREEN ! . yeahh . my sistah tehebad . dushdush . dh tue kau kan . tapi tak tinggi-tinggi . HAHA . joke laa wehh . entah bile kau nk tinggi aku pon taktau . jyeahh . 


aku nak nyanyi nie . kau nk denga tak ? sorry laa . suare aku tak merdu pon . tpi banding kan sore aku dgn kau, better aku kod* lgi merdu . HAHA . 
kau jgn laa nak mengajuk ngajuk dengan aku lgi taw mok 
kau pnye birthday dh sambot awal 
lps tuu aku dgn abg2 kau rancang nak bli kek sume
aku ponn ape lgi kan, bekomplot laa same dyorng
kau sampai mengajuk ngajuk laa ngn aku nak tau pe bnde kan
haiss . nseb baek tak kantoi mission aku nk kne kn kau 
grr 
ehh aku nk nyanyi tak nyanyi lgi nie 
harhar
okayy sedie!
one two three
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO GEMOKKKK !!
HAPPY BIRTHDAY TO YOUU!!
hahaha 
sedap tak suare aku ?
mcm katak tak panggil2 hujan kan ?
HAHA . aku siap maen gita skli tok kau auww
jyeahh !
kau ni pun mcam lampu tiang . straight and never belok belok kan
aku gita pon tekial kial nak pegang apetah lagi nk maen kan gita tuu kan
haihh

wenk wenk :)


comel tak budak tu ? comel kan ? mcm aku :)
nak jugakk tuu kan
haiss
kau nak hadiah ape wehh ?
aku bolehh belikan
bakk sini duet aku belikan bole ?
aku belanje baya pakai duet kau yg melampaui batasnye tuu
HAHA . aku merepek suda
budak tuu mkn pizza,kau nk mkn pe lak ?
kaki aku nak ?
sedap nie bhai kalau mkn mentah2
hishh
pengotor laa kau gemokk
HAHA



aku tau kau suke bende bende comel kan ?
kau nak teddy bear tu takk ?
insyaAllah aku belikan
duet tongah tarak
aku kumpul nnti aku belikan
aku taktau nk bg kau ape doe 
sbb kau nie memilih :)
joke :)
nanti aku ikhtiar kan ehh :)

sibling :)


jyeahh . kau tgok tuu kemaen rapat lagi adek beradikk tuu
kau penah buat cm tu kat aku takk mok ?
haremm jadahh
kau kan tak sayang aku :)
haha
mcm twin kankan ?
aku dgn kau mcm twin dh ha
sbb aku same tggi ngn kau, beze ehh cme aku krus sket , kau gmok !
perot boncet ! ee masam pnye budakk !
HAHA


macam nie laa aku dengan kau kan ?
HAHA
menyampah aku :)
ehh ehh hari jadi kau mane boleh menyampah2
dh tamat pkol 12 mlm esok baru aku boleh ckp menyampah
HAHAHAHA
jahat tak aku ? takk ponn . kejam je kann 
aku kalau ape2 mesti citer kat kau 
terimakasihh kerane menjadi pendengar setie aku 
aku crite kat kau pon kdg2 meraban raban, tah ape aku nk crite ntah sebnrnye
grr 

LASTLY !


aku dahh penat laa kambeng taip-taip nie
woii gemok !
aku sanggop bejage smpai pagi taw 
sbb nk update psl kau nihh
skrang jam menunjukkan pkol 1.31 a.m
omagaa !
esok skolaaaaaaaaaaaa !
dahdah nak tido
bbye gemokkkkkkkkkk !
aku sayang kau laa gileeeeeeeee!
aku lupe nak bagi ayat-ayat mendalam dohh
nak bagi laa nie
kau bace laa dengan penohh rase kefeelingan ehh
*ayat aku pulakk
semoge kau sihat sihat selalu . aku doakan ehh ehh
smoge kau hidop bahagie ngan sesapo yola kau nak haie
smoge mase dpn kau terjamin ehh ehh
danny !
kau jage die elokelokelok !
areen !
kau jgn buad hal
aku lepuklepuk kau tak pasal2 
semoge kau di murahkan murah rezeki 
AMINNNNNNNNNN !
kau senyum2 slalu yaw,jgn buad mke kambeng kau tuu
sayang kau sampai esok jea 
HAHAHA 
just joking bibik !
sayangggg kau smpai bile bile bile bile bile !!!
muahh muahh <3 <3 
GAAHGAHH
gedikk je aku nie kan ?
HAHA
adekk kau jugakk !
dahhlaa . nak tido . kau tido seblah aku jgn kluar kan bunyik tiop belon kau tuu plak
kalau tak , tangtang tuu aku tepuk mulot kau
nak ?
HAHA
dahhdahh . bbye areen gemokk pendek !