BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

wenkwenk :)

Page Graphics, Profile Graphics 
heloo ? nakk milo kea teo ? ke nk mio ? HAHA . bosan nihh oo . jom men helo2 jom . dekat public ponn bolee . haha . 
aku call nie angkat taww . haloo2 ? nk kopi kea milo
nakk piloow laa . sbb kopi + milo = piloww 
har har
macam banganh jeahh . mmg aku tde kje buad mse skng nihh . nnti aku cari kje . tpi kje ape ?
jyeahh . ade cadangan hebad nihh ! buli orang nak ?
alahh . buli dahh jadi kebiasaan . dekat sekola ponn bole buli laa . ermm ermm 
oke keje yg tiap2 hari aku kne buad . 
dan aku di rumah nihh sebagai amah a.k.a pembantu rumahh .
lebihh jelas sekali ORANG GAJI ! 
orang gaji yang tak di bayar gaji ! HARRR .
ape lagi lau bukan kne basohh baju ,lap meje , lipat kaen dan sebagainyee .
yang tiap2 hari kne denga adelahh , kene maki ! kene marah ! kene caci ! *cett kau cye ? luruih mcm tiang . kene maki tu btol laa . tade smpai kne caci dee ann . grr .
homework ? 
memang tinggi mcm gunung kinabalu , gunung dato , gunung everest . gunung ledang
dan sewaktu dengannyee 
jyeahh . aku tade point nk ckp nie . aku gedahh jelaa . 
blog nie mmg untok aku 
mencarot mencaci membabi melalak mengadu menci*** membunuh*cehh bunuh pon jadi laa kan
dahh . blog aku dahh men*** nihh ! 
chinchaw + soya  = pegi dulu laaaaaaaaaaaa
bbye :)