BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

huru hare punye hari :)

now . aku tade mood gile babi nk update nihh . kalau date baru dtg mood tu . HAHA . smlm aku dh update beriye riye lahh ha tgn aku menulis nk ckp psl smlm . tpi malangnye abang aku balek pulakk , tak sempat nk post dol . aduhh . rugi nak mati tau tarkk . asal aku nk updte jee msti ade halangan . time aku xnk updte xde pulakk halangan tohh . nk crite psl smlm nihh . tapi ringkas2 jela . tade idea aku skng nih ha . aku nk crite nihh . jgn tido pulakk . aku cepuk sorang2 karang . okayy .
pade suatu hari , burung2 pon bekicauwan hari tu , ade yg bekerje , ade yg bergembire . HAHAHA . yg aku nk jadi usop nie apahal ? HAHA . dh2 aku nk crite nihh . okayy . one two three , awien mawat , awien mawat , awien mawat , awien mawat . HAHAHA . dh awien mawat poie eh dahh . eman lhh nie . teringat2 aku dekat iklan tuu . deyy . bile nak crite nie ? okay2 . nie btol2 punye crite . one two three , semalam i call u , u tak answer, u kate u kluar pergi dinner . u kate u kluar dgn kwn u . tpi aku nmpk kau kluar dgn mak aku ! . HAHAHA . bangang2 laa dou . dahlaa . kalau mcm nie bole jadi mak limahh xnk blik ruma dh . aku nk crite nie korang renung2 kn laa . jgn menong2 . lopong kau nnti . bole geng dgn budak kls aku tuu . HAHA . okayy . cucucrite yee .
semalam kami betige hangout tawtaw . pergi library laa dul . blaja2 . taun nie nk pmr . ingat tuu ye ank2 . kami betige jee kodd yg pegi . mule2 bosan laa jugakk kann . kami ponn pegi library bukan blja sgt . sbb tempat yg kurang enak laa doo . HAHA . kau tau sape kami tu ? orang laa kan . takkan tige abdul tuu kod . harhar . okayy . aku eika end fara jee yg pegi . eman tak pegi sbb2 taktentu . HAHA . smlm kitorng bejalan jee kje . jln dekat2 situ je lak tuu . kejap2 pegi paksen kejap2 pegi term . ouhh . sunggoh melayu + korea laa kami kan ? HAHA . ashek keling jee kan . laen laa pulakk . haishh . okehh . aku dgn eika jumpe manusie yg dh mati dlm khidupn . senang cite exex kitong laa . dol said btoi laa . aku teserempak dgn sume xxxx ak . ohh shitt . kenape dgn smlm niee . smlm hari terserempak dgn exexexex sedunie kea ? setahu aku smlm hari buku sedunie . HARHAR . buduhh . lupekannn . smlm aku jmpe aku punye *tutututu . HAHA . phm2 sudehh . alang kepalang dh teserempak tros date dgn dy . hirhir . tade janji2 pon ohh . ermm . mced pon tak , nk janji apo cirit ehh . HAHA . then , fara end eika jemm jee tgok aku dgn dy . haha . blik same2 pulakk tuu . tumpang pakcik suhaimi laa kan . ddok tengah2 pulakk tu :) dpt ddok sblah tutututu lagi :)  HAHA . fara sakit mate tgok . chill ~ HAHA . tangtang tu pakcik suhaimi buad lawak . fara engat lgi ? yg bukak radio tuu :) HAHA . btol2 dy bukak nyee radio tuu . bukan pasang radio . HAHA . sengal2 jee doe . buad lawak pulakk pakcik suhaimi nih . HAHA . dahlaa . malas nk beguraw lgi . kng abg aku blik mmg aku tak sempat lgi nk post kng . dh babai . go heaven :)